Друк

«Розвиток творчого потенціалу дитини через театралізовану та ігрову діяльність на основі мистецтва музики»

.

В наш час все частіше піднімається питання про те, що необхідно використовувати всі наявні педагогічні ресурси для ефективного розвитку дитини. Сучасна педагогічна наука дивиться на освіту як на відтворення духовного потенціалу людини, володіє різноманітними сферами навчального впливу на дитину.

Сфера мистецтва розглядається як простір, який сприяє формуванню соціально-естетичної активності особистості. За думкою сучасних вчених, які вивчають проблеми дошкільної освіти, розкриттю внутрішніх якостей особистості та самореалізації її творчого потенціалу в найбільшій мірі сприяє синтез мистецтв. Цей погляд на виховання дитини зробив актуальною проблему навчання і виховання дошкільників засобами театрального мистецтва, як потужного синтетичного засобу розвитку їх творчих здібностей.
23 лютого 2017 року на базі Новороманівського ДНЗ відбувся семінар музичних керівників та вихователів ДНЗ. Учасники семінару працювали над проблемою «Розвиток творчого потенціалу дитини через театралізовану та ігрову діяльність на основі мистецтва музики».

Гостей гостинно зустріли та провели екскурсію дошкільним закладом Новороманівський сільський голова Лосовський Юрій Антонович та директор Новороманівської ЗОШ І-ІІІ ст. Надієвець Петро Іванович.
Досвідом роботи з музично-естетичного виховання дітей поділилася завідувач Новороманівським ДНЗ Шапран Ніна Михайлівна, а музичний керівник Мулек Жаннета Анатоліївна презентувала «Театральну абетку» та роботу театрального гуртка «Казка». Практичний блок включав перегляд виховного заходу «Безсмертна Леся Українка – була і є повік жива» (музичний керівник Мулек Ж.А., вихователь Лапінська К.В.), казковий каламбур «Рукавичка на новий лад» у виконанні учасників семінару та драматизацію казки Лесі Українки «Біда навчить» (вихователь Туровець С.П.).
Методист з дошкільної освіти РМЦ Гопанчук В.В. наголосила на особливостях забезпечення розвитку творчого потенціалу дитини через театралізовану та ігрову діяльність на основі мистецтва музики, зупинилася на плануванні музично-естетичної діяльності дошкільників, співпраці музичного керівника та вихователя на заняттях.
На завершення семінару педагоги переглянули виставку різних видів театрів (настільний ляльковий, стендовий театр (фланелеграф, тіньовий), театр на руці (пальчиковий, картинки на руці, рукавички), верхові ляльки (на ложках), підвели підсумок роботи та виробили методичні рекомендації. 

joomlamodniyportal.ru