Друк

Учитель як фахівець живе доти, поки вчиться

.

3 лютого на базі РМЦ пройшов спільний семінар вчителів початкових класів та шкільних психологів з проблеми «Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу з метою формування компетентної особистості».

У семінарі взяли участь 38 педагогічних працівників.
Методист РМЦ Лопатюк Валентина Григорівна у своєму виступі розкрила умови формування компетентностей, зазначивши, що компетентнісний підхід в освіті пов'язаний з особистісно - орієнтованим і діяльнісним підходами до навчання, оскільки стосується особистості учня й може бути реалізованим і перевіреним тільки в процесі виконання. Сучасному вчителю потрібна гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватись до швидких змін, а це можливе за умови високого рівня професійної компетентності педагога.
Заступник директора Городницької ЗОШ І-ІІІ ступенів Тітарева Тереза Валеріївна презентувала досвід роботи школи з даної проблеми, запропонувавши присутнім специфічний вид педагогічної діяльності як педагогічна фасилітація, яка має за мету допомагати дитині в усвідомленні себе як самоцінності, підтримувати її прагнення до саморозвитку, самореалізації, самовдосконалення, сприяти її особистісному зростанню, розкриттю здібностей, пізнавальних можливостей. Також, вона провела майстер-клас по застосуванню деяких методів психологічного супроводу розвитку молодших школярів. які можуть застосовувати в своїй практиці й не фахівці.
Методист РМЦ Якубович Ольга Василівна у своєму виступі зазначила, що пріорітетом розвитку реформування системи освіти України визначають компетентнісно-орієнтований підхід. Метою функціонування школи та навчальної діяльності учнів має стати не сукупність знань з певних дисциплін, а компетентність особистості як загальна здатність, інтегрований результат навчання, що характеризує можливості учня успішно функціонувати та адаптуватися до вимог життя, знаходити правильні рішення у конкретних навчальних, життєвих, а в майбутньому і професійних ситуаціях. Ольга Василівна провела майстер-клас по використанню іграшкових та малюнкових методик з елементами психотерапії для розвитку емоційного інтелекту, емпатії та подолання психологічних бар'єрів у спілкування.
Вчителями початкових класів та шкільними психологами були розроблені та прийняті методичні рекомендації щодо психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу з метою формування компетентної особистості. 

Посмотрите вложенную галерею изображения онлайн в:
http://nvrdazt.gov.ua/index.php/ua/63-novini/novini-rajonu/7126-uchitel-yak-fakhivets-zhive-doti-poki-vchitsya#sigProGalleria51e2271628
joomlamodniyportal.ru