ПРО РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2024 РОКУ
Протягом І півріччя 2024 року до Звягельської районної військової адміністрації надійшло та опрацьовано – 276 звернень громадян, що на 78 або на 22 % менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Значна їх частка – 214 або 77,5% надійшли з обласної військової адміністрації.
Жителі району у зверненнях порушили 277 питань, а саме:
соціального захисту – 143, або 51,6%
культури та культурної спадщини, туризму – 24 (8,7%);
комунального господарства – 19 (6,9%);
аграрної політики і земельних відносин – 17 (6,1%);
обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 13 (4,7%);
охорони здоров’я – 10 (3,6%);
діяльності органів місцевого самоврядування – 9 (3,2%);
праці і заробітної плати – 7 (2,5%);
житлової політики – 6 (2,2%);
освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 5 (1,8%);
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 4 (1,4%);
економічної, цінової та інвестиційної політики – 4 (1,4%);
сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 3 (1,1);
транспорту і зв'язку – 3 (1,1%);
екології та природних ресурсів – 3 (1,1%);
діяльності об’єднань громадян, релігії, міжконфесійних відносин – 1 (0,4%);
інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 1 (0,4%);
та інші – 5 (1,8%).
За результатами розгляду 276 звернень: позитивно вирішено – 21 (7,6%), дано роз’яснення – 165 (59,8%), надіслано за належністю – 85 (30,8%), відмовлено – 0, перебуває на контролі – 5 (1,8%).
З метою надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі з важливих питань життєдіяльності забезпечено функціонування роботи телефонної «гарячої лінії» при адміністрації за номером (04141) 3-53-91.
На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», в районній військовій адміністрації затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами адміністрації на 2024 рік. Згідно вказаного графіка керівництвом адміністрації проведено 8 прийомів громадян на місці та 1 виїзний прийом.
За І півріччя 2024 року надійшло 101 звернення від верств населення, які потребують соціального захисту, а саме:
осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп – 33;
пенсіонерів, дітей війни та ветеранів праці – 29;
багатодітних сімей, одиноких матерів – 16;
внутрішньо переміщених осіб – 16;
ліквідаторів аварії на ЧАЕС, осіб, що потерпіли від аварії на ЧАЕС – 5;
учасників бойових дій та війни – 2;
Звернення громадян зазначених категорій розглядалися в першочерговому порядку.
Протягом звітного періоду до районної військової адміністрації, з урахуванням 7 колективних звернень, звернулось - 816 осіб.
У розрізі територіальних громад надійшли звернення з:
Баранівської міської ТГ – 56 (20,3% до загальної кількості звернень);
Звягельської міської ТГ – 42 (15,2%);
Ємільчинської селищної ТГ – 38 (13,8%);
Довбиської селищної ТГ – 27 (9,8%);
Чижівської сільської ТГ – 19 (6,9%);
Брониківської сільської ТГ – 13 (4,7%);
Ярунської сільської ТГ – 11 (4,0%);
Стриївської сільської ТГ – 7 (2,5%);
Піщівської сільської ТГ – 7 (2,5%);
Барашівської сільської ТГ – 5 (1,8%);
Городницької селищної ТГ – 4 (1,5%);
Дубрівської сільської ТГ – 4 (1,5%);
Інших міст України – 43 (15,6%);
Щомісяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації. Крім розгляду важливих питань, порушених у зверненнях громадян, на засіданнях вищезазначеної комісії заслухано звіти двох керівників структурних підрозділів адміністрації щодо роботи із зверненнями громадян та аналіз роботи із зверненнями громадян в адміністрації за І квартал 2024 року.
У березні поточного року на колегії райдержадміністрації розглядалось питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2023 році та забезпечення виконання у районі вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян». На виконання рішення колегії видано відповідне розпорядження начальника районної військової адміністрації від 29.03.2024 № 58.
Протягом звітного періоду зареєстровано та вчасно надано відповідь на 23 запити на публічну інформацію.
Всім заявникам на звернення надаються письмові відповіді у термін відповідно до Закону України «Про звернення громадян».