Друк

Про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку району на 2016 рік за І півріччя 2016 року

.

У першому півріччі 2016 року в районі вдалося утримати позитивну динаміку в основних галузях господарського комплексу та забезпечити стабільність ситуації в соціальній сфері.

У промисловій галузі забезпечено зростання обсягів реалізації продукції у 2,5 рази до відповідного періоду 2015р. Підприємствами основного кола реалізовано промислової продукції (у відпускних цінах) на суму 1,4 млр. грн. Позитивну динаміку у промисловості найбільшою мірою визначило зростання виробництва продукції на підприємствах ТОВ «Церсаніт Інвест», ДП «Новоград-Волинське ДЛМГ», ДП «Городницький лісгосп», ТОВ « Новоград-Волинський КДЗ».

У сільському господарстві станом на 01.07.2016 року збільшено чисельность поголів'я ВРХ на 306 голів до минулого року, або на 4% (чисельність становить 8781 голів). Збільшено обсяги валового виробництва молока до І півріччя минулого року на 1084 тонни , або на 14%, (вироблено всього 8573 тонн). Обсяги вирощування м'яса в живій вазі по сільгосппідприємствах становлять 653 тонни, що на 23 % більше до І півріччя 2015 року. Вироблено яєць 19,5 млн.шт., що становить до відповідного періоду минулого року 182%.
За перше півріччя цього року господарства району придбали 18 одиниць високопродуктивної техніки на суму 24 млн.грн.

У галузі сільського господарства продовжується реалізація інвестиційних проектів, залучено інвестиційних коштів на суму майже 23 млн.грн.

У лісовому господарстві місцевими держлісгоспами за 6 місяців побудовано 1,6 км лісогосподарських доріг.
Капітальні інвестиції за січень-березень 2016 року склали 104,3 млн.грн., а на 1 особу – 2225,9 грн., що у порівнянні з середньообласним показником у 3,5 рази більше. Головним джерелом фінансування капітальних інвестицій залишаються власні кошти підприємств та організацій.

У районі виконуються програмні показники щодо введення в експлуатацію житла індивідуальними забудовниками. За власні кошти населення введено в дію житлові будинки загальною площею 414 кв.м., що становить 121,4% до відповідного періоду попереднього року.

За 6 місяців виконано робіт по поточному ремонту комунальних доріг та профінансовано з місцевих бюджетів на суму 707 тис. грн.

Прямі іноземні інвестиції на 1 липня 2016 року становили 52,6 млн. дол. США (вони зросли до 01.01.2016р. на 1,5%). На одну особу припадає 1123,5 дол.США. ( по області – 201,1 дол.США).
Заборгованість із виплати заробітної плати з початку року зменшилася на 266,4 тис. грн. або на 23% і за станом на 01.07.2016 склала 855,5 тис. грн.

Дещо покращилася ситуація на ринку праці. Число безробітних району зменшилось на 76 осіб у порівнянні до відповідного періоду 2015 року. Станом на 1 липня статус зареєстрованого безробітного мали 480 осіб.

Службою зайнятості за 6 місяців працевлаштовано 564 мешканців району.
Протягом січня - червня в районі створено 198 робочих місць, що складає 82 % від запланованого програмою річного завдання.

Поряд з цим не всі програмні завдання вдалося виконати у повному обсязі та вирішити наявні проблеми.
У промисловій галузі скорочено обсяги випуску паркету індустріального, європіддонів та хлібобулочних виробів.

У сільськогосподарській галузі не вдалося стабілізувати чисельність поголів'я свиней. За станом на 1 липня воно складає 827 гол., або 68,7% до відповідного періоду 2015 року.

Нестабільними є результати фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання району.

Підприємствами й організаціями району у 2015 році отримано загальний фінансовий результат – 677 млн. грн. збитку. Кількість збиткових підприємств до їх загальної кількості становить 27%.

Роздрібний товарооборот підприємств, які здійснюють діяльність із роздрібної торгівлі (юридичних осіб), зменшився на 10,5% (за статистичними даними 3-х місяців) і склав (у порівняльних цінах) 37,6 млн.грн.

Проблемним питанням, що потребує подальшого вирішення, є легалізація зайнятості населення та заробітної плати.

За 6 місяців кількість населення району зменшилась на 232 особи, в тому числі природне скорочення становило 182 особи та міграційне – 50 осіб.

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та з метою підвищення рівня відповідальності місцевих органів влади, структурних підрозділів райдержадміністрації за збереження позитивних тенденцій в економіці, забезпечення систематичного та ефективного управління економічними і соціальними процесами, підвищення ефективності роботи у відповідних галузях колегія районної державної адміністрації
ВИРІШИЛА:

1. Інформацію начальника відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації Довгалюк Г.Ф. взяти до відома.

2.Структурним підрозділам райдержадміністрації та рекомендувати територіальним представництвам центральних органів виконавчої влади на території району, відповідно до компетенції:
1) Щомісячно аналізувати стан виконання Заходів програми економічного і соціального розвитку району на 2016 рік та спрямувати свою діяльність на вирішення нагальних проблем.
2) Забезпечити до 1 жовтня надання відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації для узагальнення інформації про проблемні питання, які потребують вирішення на обласному рівні та на рівні центральних органів виконавчої влади.
3. Управлінню агропромислового розвитку райдержадміністрації (Ткачук В.О.) здійснити організаційні заходи щодо:
1) Забезпечення постійного контролю за цільовим та раціональним використанням усіх земель сільськогосподарського призначення, дотриманням структури сівозмін, укладанням та реєстрацією договорів оренди землі.
2) Вжити заходів щодо забезпечення підготовки до проведення комплексу осінньо-польових робіт у 2016 році згідно з відповідним комплексним планом.
4. Сектору охорони здоров'я райдержадміністрації (Гусєва Т.А.) та КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги Новоград-Волинського району» (Папенчук В.І.):
1) Ужити заходів для досягнення нормативів забезпеченості мережею амбулаторій та підрозділів центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги.
2) Забезпечити КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги Новоград-Волинського району» та його підрозділів обладнанням згідно з табелем матеріально-технічного оснащення.

5. Рекомендувати селищному та сільським головам на сесіях селищної, сільських рад заслухати питання про стан виконання програм соціального, економічного і культурного розвитку підвідомчих територій на 2016 рік. Забезпечити їх виконання та щоквартально через відділ економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури інформувати райдержадміністрацію з даного питання.
6. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Андрущенко Л.А.)
1) Забезпечити подальше інформування населення через засоби масової інформації про зміни в законодавстві щодо призначення усіх видів допомог та субсидій.
2) Тримати на особливому контролі питання забезпечення необхідної допомоги та підтримки сімей військовослужбовців, учасників антитерористичної операції.

7. Відділу освіти райдержадміністрації (Антипчук О.А.):
1) Продовжити роботу щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти, забезпечити створення опорного навчального закладу в смт.Городниця.
2) Забезпечити виконання заходів щодо подальшого розвитку дошкільної освіти, відкриття додаткових груп з короткотривалим режимом перебування та переведення дошкільних навчальних закладів у типові.
8. Центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді (Бобровська Л.М.), службі у справах дітей райдержадміністрації (Бойко В.Ф.):
1) Продовжувати інформаційну кампанію «Візьми дитину у родину», забезпечити формування соціальної думки щодо необхідності реалізації права кожної дитини на виховання в сім'ї.
2) Посилити проведення профілактичних заходів, спрямованих на попередження бездоглядності та безпритульності, правопорушень та інших негативних проявів у дитячому середовищі.
9. Рекомендувати Новоград-Волинській ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області ДПС (Юрковська П.С.) активізувати діяльність робочої групи з питань збитковості підприємств, вивчити причини зростання збитків на підприємствах району та щомісячно до 5 числа надавати райдержадміністрації інформацію з даного питання.
10. Відділу містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації (Капустюк Т.А.):
1) Тримати на контролі стан виконання будівельних робіт на об'єктах, що фінансуються за рахунок коштів державної субвенції та коштів Державного фонду регіонального розвитку.
2) Контролювати питання приведення тарифів на житлово-комунальні послуги до економічно обґрунтованого рівня.
11. Відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації (Довгалюк Г.Ф.) протягом трьох днів підготувати проект розпорядження голови райдержадміністрації з даного питання.