Друк

#ПрозорістьТаПідзвітність: Черговий аналіз публічних закупівель із сумою закупівель, яка перевищує 5 мільйонів

.

Зокрема, під час засідання робочої групи фахівці розглянули публічну закупівлю, яку оголосила гімназія №7 Звягельської міської ради 05 березня.

В поясненні зазначено, що закупівля передбачає здійснення капітального ремонту з впровадженням енергоефективних заходів. Очікувалося здійснити виконання цих робіт в межах 9 млн грн. В результаті вивчення тендерної документації було виявлено помилку при внесенні інформації про закупівлю, а саме: неправильно вказана назва номенклатурної позиції предмета закупівлі допущеної замовником при формуванні технічних характеристик умов участі в закупівлі. 6 березня закупівля була скасована, відповідна інформація опублікована на Prozorro.

7 березня замовник опублікував аналогічну за предметом та вартістю закупівлю. Замовник очікує виконання робіт до 15 жовтня 2024 року та надання учасниками в складі тендерної пропозиції календарного графіка робіт. До 15 березня всі охочі мали змогу звернутися до замовника щодо уточнень оголошеної закупівлі, що і було здійснено. Уточнення надане замовником носило орфографічний порядок. Тож 19 березня 2024 року після проведення аукціону було встановлено надходження наступних пропозицій:

Приватне підприємство «Інтерра Буд» з кошторисом 7 млн 332 тис. грн, що на 19,5 % нижче від очікуваної вартості;
Товариство з обмеженою відповідальністю «НОВОТЕЛ» з кошторисом 7 млн 400 тис. грн, що на 17,5 % нижче від очікуваної вартості;
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» з кошторисом 8 млн 188 тис. грн, що на 9 % нижче від очікуваної вартості;
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з кошторисом 8 млн 278 тис. грн, що на 8 % нижче від очікуваної вартості.

На сьогодні відбувається етап кваліфікації переможця закупівлі, що свідчить про дослідження замовником поданих документів учасником – Приватним підприємством «Інтерра Буд» на предмет достовірності та точності оголошеним вимогам закупівлі. Очікуємо на рішення замовника.

Робоча група визначила, що замовник має потребу в проведені закупівлі й вона є доречною.

Ще одна із закупівель, яка була розглянута на засіданні, реконструкція операційного блоку хірургічного корпусу КП «Лікарня № 2 ім. В.П. Павлусенка», де замовником виступило управління капітального будівництва Житомирської міської ради. Публічна закупівля оголошена 12 березня. Очікувана вартість вказаних робіт становитиме 27 млн 839 тис. грн. Роботи мають бути здані замовнику до 25 березня 2025 року. Оскільки сьогодні триває процес подачі тендерних пропозицій учасниками, всі охочі можуть більш детально ознайомитися з технічними умовами закупівлі на офіційному майданчику Prozorro. Варто зауважити, що обов’язковою умовою є наявність в складі тендерної пропозиції банківської гарантії сумою 139 тис. грн аби гарантувати виконання зобов’язань перед замовником. Аукціон за вищевказаною публічною закупівлею відбудеться 22 березня.

Також у березні 2024 року органи місцевого самоврядування з метою надання допомоги військовим здійснюють закупівлю необхідного обладнання, зокрема виконавчий комітет Житомирської міської ради оголосив про початок публічної закупівлі щодо придбання 50 безпілотників Mavic 3 або еквівалент вартістю 6 млн 681 тис. грн.

З інформацією про закупівлю, нормативною базою, яка стосуються державних закупівель, можна ознайомитися на вебсайті Житомирської ОВА в розділі «Прозорість та підзвітність».

Також звертаємося до громадськості Житомирщини: якщо ви виявили недоцільну закупівлю, скористайтеся електронною адресою що зараз на екрані для повідомлення.

 

Інформація з сайту Житомирської ОВА