Друк

РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації від 29.05.2018 №501

.

Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку району на 2017 рік

Забезпечивши виконання затверджених заходів по виконанню Програми економічного і соціального розвитку району на 2017 рік в районі збережено позитивні тенденції розвитку основних галузей економіки району та поліпшити показники, що характеризують рівень життя населення.
В промисловості зайнято понад 2 тисячі осіб, або 30% від усіх працюючих району. З року в рік спостерігається тенденція нарощування обсягів виробництва та реалізації промислової продукції. У 2017 році суттєвих змін в структурі промислового виробництва району не відбулося, зокрема: 88 % складає виробництво іншої неметалевої мінеральної продукції (ТОВ «Церсаніт Інвест»); 7% - оброблення деревини та виробництво виробів з деревини ( ДП «Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство», ДП «Городницький лісгосп», ТОВ «Вудпак» ПП «Дубчак»); 3% -добувна промисловість (ТОВ «Труд» та ТОВ «Новоград-Волинський каменедробильний завод»); 2% легка промисловість та харчова ( ПАТ «Новоград-Волинський льонозавод», СТ «Городницький хлібозавод»).
Обсяг реалізованої промислової продукції за 2017 рік складає 1,7 млрд.грн, що на 296 тис. грн більше від попереднього періоду.
За кошти місцевих бюджетів сільських рад проведено реконструкцію вуличного освітлення в населених пунктах району.
Зібрано зернових по всіх категоріях господарств району з площі 28,0 тис. га 128,0 тис. тон, середня урожайність 45,8 ц/га(+2,0 ц/га) в тому числі по сільгосппідприємствах району валове виробництво зерна 98,5 тис. тон(+6,0 тис. тон до минулого року).
Посіяно озимих зернових під урожай 2018 року 11,5 тис.га , що становить 129 % до заплановано показника.
Станом на 01.01.2018 в сільгосппідприємствах району утримується 8372 голів ВРХ, в тому числі 3255 голів корів, 328 гол. свиней та 219,7 тис.гол. птиці, в тому числі курей – несучок 142,8 тис.гол.
З початку 2017 року було вироблено 16,3 тис. тон молока, вирощено м'яса 1,3 тис. тон
За рік виробництво яєць складає 44,7 млн. штук, що на 870 тис. штук більше , що становить 102 % до минулорічного показника.
Продовжується реалізація інвестиційного проекту по ТОВ «Бетек» с.Барвинівка
За рік галузь сільського господарства залучено інвестицій 52,6 млн.грн, із них 45,3 млн.грн. ТОВ «Бетек» с.Барвинівка.
У 2017 році великими, середніми та вагомими за обсягами малими підприємствами району виконано будівельних робіт на 6,5 млн.грн, що становить 0,4% загальнообласного обсягу.
В центрі зайнятості зареєстровано 329 безробітних з району. Службою зайнятості працевлаштовано 276 мешканців району. В районі за рік створено 382 нових робочих місць.
На протязі року за призначенням житлових субсидій звернулося 10570 домогосподарств із яких призначено субсидії на оплату житлово-комунальних послуг 6807 сім'ям на 53,9 млн.грн, а на придбання твердого палива та скрапленого газу 4325 сім'ям - на 12,1 млн.грн.
Виплачено суми частини невикористаних субсидій 3462 заявникам на суму 2337,4 тис.грн.
Встановлено 22 випадки подання недостовірної інформації на 71,3 тис.грн. Кошти повернуто до державного бюджету.
В зв'язку зі змінами соціальних нормативів в серпні 2017 року проведено перерахунок субсидії з газопостачання 4351 отримувачу на суму 256,4 тис.грн.
За 2017 року звернулося 5322 особи за призначенням різних видів допомог, яким нараховано та виплачено 95 млн. 342 тис.грн..
Позитивною залишається ситуація із виплати заробітної плати. Так станом на 01.01.2018 по колу підприємств, які звітують до статистичних органів – заборгованість із виплати заробітної плати відсутня.

Протягом 2017 року було проведено по району 30 комплексних виїздів районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, де охоплено перевіркою всіх суб'єктів господарювання, розміщених в тому чи іншому населеному пункті району, одночасно.
За результатами вжитих заходів протягом 2017 року було залучено 215 громадян до оформлення трудових відносин з 88 фізичними особами - підприємцями. В результаті чого до бюджету забезпечено додаткове надходження податку в сумі 750,0 тис. грн., а саме: податку з доходів фізичних осіб в сумі 290,8 тис. грн., єдиного соціального внеску в сумі 419,8 тис. грн. та військового збору в сумі 39,4 тис. грн..
За 2017 рік зведений бюджет району по джерелах доходів загального фонду виконано на 112,7%, або понадпланові надходження склали 9,4 млн.грн.
До бюджету району надійшло доходів на 20,8 млн.грн., або на 33,4% більше в порівнянні з відповідним періодом попереднього року.
Доходна частина загального фонду районного бюджету по джерелах доходів виконана на 105,2%. Фактично надійшло 39,2 млн.грн. при плані 37,3 млн.грн., понадпланові надходження становлять 1,9 млн.грн. До загального фонду сільських та селищного бюджетів мобілізовано 4,4 млн.грн власних та закріплених доходів, що становить 120,5% до уточненого плану.
За рахунок активної роботи з модернізації котелень (замінено твердопаливні котли та аварійні димові труби, реконструкція вузлів обліку природного газу) по переведенню на альтернативний вид палива в закладах освіти, на даний час тільки Наталівська ЗОШ І-ІІ ступенів працює на природному газу.
У 2-х школах замінено вікна і двері на суму 1 млн. 192 тис.грн.
Вперше райдержадміністрацією на паритетних відносинах (50%х50%) були залучені кошти сільських рад у загальній сумі 200 тис.грн. для оздоровлення кращих учнів шкіл нашого району. 87 обдарованих дітей із 14 шкіл у 2 заїзди (червень, серпень) відпочили впродовж 14 днів на Закарпатті.
Придбано житло 2-м особам з числа дітей сиріт, та дітей позбавлених батьківського піклування.
В районі запроваджена робота електронної реєстратури, 12 амбулаторій підключено до мережі інтернет.
З метою приведення спортивних споруд у відповідність сучасним вимогам у 2017 році побудовано спортивний майданчик із штучним покриттям у с. Піщів за кошти місцевого бюджету також завершено реконструкцію футбольного поля в с. Гульськ та продовжується реконструкція в смт.Городниця з метою отримання звання стадіону.
Разом з тим в окремих галузях економіки не вдалося подолати негативні тенденції, що стримують подальший розвиток району.
На даний час не стабільними є результати фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання, а саме високий відсоток збиткових підприємств, зокрема в промисловій галузі.
Скоротився до минулорічного показника обсяг роздрібного товарообороту .
Наявна тенденція щодо скорочення середньорічної чисельності населення на 314 осіб, а природне скорочення складає 390 осіб.

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» з метою збереження позитивних тенденцій в економіці, недопущення зниження показників економічного і соціального розвитку та підвищення життєвого рівня населення, забезпечення систематичного та ефективного управління економічними і соціальними процесами, підвищення ефективності роботи у відповідних галузях та на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 02.05.2018 № 162 «Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку області на 2017 рік»:

1. Структурним підрозділам райдержадміністрації та рекомендувати територіальним представництвам центральних органів виконавчої влади на території району, відповідно до компетенції, вжити заходів щодо розв'язання проблем, що стримують соціально-економічний розвиток, підвищення рівня і якості життя населення:
1) Щомісячно аналізувати стан виконання Заходів Програми економічного і соціального розвитку району на 2018 рік та спрямувати свою діяльність на вирішення нагальних проблем.
2) Забезпечити до 2 червня надання для узагальнення відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації інформацію про хід виконання даного розпорядження та інформації про проблемні питання, які потребують вирішення на обласному рівні та на рівні центральних органів виконавчої влади.
2. Рекомендувати селищному та сільським головам на сесіях селищної, сільських рад заслухати питання про стан виконання програм соціального, економічного і культурного розвитку підвідомчих територій за 2017 рік.
Забезпечити їх виконання та щоквартально, через відділ економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури, інформувати райдержадміністрацію з даного питання.
3. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації забезпечити неухильне дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі в Україні»та нормативно-правових актів, які регулюють діяльність у цій сфері.
4. Управлінню фінансів райдержадміністрації (Козеренко І.В.):
1) Забезпечити виконання планових показників доходної частини місцевих бюджетів, затверджених місцевими радами.
2) У першочерговому порядку забезпечувати фінансування видатків на оплату праці працівників бюджетних установ та розрахунки за спожиті комунальні послуги і енергоносії.
3) Вжити заходів щодо недопущення простроченої кредиторської заборгованості з оплати праці працівників бюджетних установ.
4) Ініціювати перед місцевими радами розгляд питань щодо:
- вишукування у 2018 році коштів за рахунок перевиконання доходної
частини місцевих бюджетів для погашення заборгованості комунальних підприємств із платежів до Пенсійного фонду України;
- виділення коштів на фінансування правоохоронних заходів, передбачених програмами соціально-економічного розвитку та профілактики злочинності на місцях;
5) Поінформувати:
- департамент фінансів облдержадміністрації про виконання п. 6 (підпункту 1-3),
- головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (абзац 1 підпункту 8) пункту 7);
- головне управління Національної поліції в Житомирської області (абзац 2 підпункту 8) пункту 7) розпорядження голови обласної державної адміністрації від 02.05.2018 № 162 «Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку області на 2017 рік»
7. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Андрущенко Л.А.):
1) Забезпечити подальше інформування населення через засоби масової інформації про зміни в законодавстві щодо призначення усіх видів допомог та субсидій.
2) Тримати на особливому контролі питання забезпечення необхідної допомоги та підтримки сімей військовослужбовців, учасників антитерористичної операції.
3) Здійснювати моніторинг стану дотримання підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності Закону України «Про колективні договори і угоди» із залученням представників організації роботодавців та галузевих районних комітетів профспілок.
4) Вжити заходів з недопущення виникнення заборгованості із заробітної плати.
5) Активізувати роботу районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.
6) Поінформувати департамент соціальної та сімейної політики облдержадміністрації про виконання (підпункт 5) пункту 6, ((підпункти 2), 3)) пункту 7 розпорядження голови обласної державної адміністрації від 02.05.2018 № 162 «Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку області на 2017 рік».
8.Центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді (Мельничук Н.Ф.), службі у справах дітей райдержадміністрації (Бойко В.Ф.):
1) Продовжувати інформаційну кампанію «Візьми дитину у родину», забезпечити формування соціальної думки щодо необхідності реалізації права кожної дитини на виховання в сім'ї.
2) Посилити проведення профілактичних заходів, спрямованих на попередження бездоглядності та безпритульності, правопорушень та інших негативних проявів у дитячому середовищі.
3) Забезпечити:
- розвиток соціальних послуг з метою зменшення кількості дітей-сиріт та дітей , позбавлених батьківського піклування, в закладах інституційного догляду;
- розвиток мережі дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, створення патронатних сімей.
4) Поінформувати службу у справах дітей облдержадміністрації про виконання п. 6 ( підпункт 4) розпорядження голови обласної державної адміністрації від 02.05.2018 № 162 «Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку області на 2017 рік».
9. Відділу містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації (Максимова І.А.):
1) Тримати на контролі стан виконання будівельних робіт на об'єктах, що фінансуються за рахунок коштів державної субвенції та коштів Державного фонду регіонального розвитку;
2) Контролювати питання приведення тарифів на житлово-комунальні послуги до економічно обґрунтованого рівня;
3) Посилити:
- контроль за станом проведення розрахунків комунальними підприємствами за спожиті енергоносії;
- претензійно-позовну роботу та роботу щодо укладання договір з реструктуризації котельного обладнання, передбачивши у місцевих бюджетах відповідні видатки на спів фінансування; залучати до цих заходів кошти інвесторів;
4) Продовжити дію місцевих програм відшкодування частини суми за
кредитами населення, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків та
житлово-будівельних кооперативів на потреби термомодернізації житлових
будівель, впровадження інших енергоефективних заходів, передбачити у місцевих бюджетах кошти на фінансування таких програм;
5) Постійно проводити широкомасштабну роз'яснювальну роботу серед населення стосовно урядової та місцевих програм стимулювання до впровадження енергоефективних заходів із залученням регіональних та місцевих засобів масової інформації;
6) Забезпечити приведення тарифів на комунальні послуги до економічно обґрунтованого рівня.
7) Поінформувати департамент регіонального розвитку облдержадміністрації про виконання ( абзаци 2, 3, 4 підпункту 5) підпункти 6), 7), 9) пункту 7 розпорядження голови обласної державної адміністрації від 02.05.2018 № 162 «Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку області на 2017 рік».
10. Відділу організаційно-інформаційної роботи райдержадміністрації (Скаковська Н.М.) посилити співпрацю із місцевими засобами масової інформації: брати активну участь у інформаційних кампаніях, спрямованих на роз'яснення державної та регіональної політики та процесу реалізації реформ.
Поінформувати управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації про виконання (підпункт 4), абз.1 підпункту 5) пункту 7 розпорядження голови обласної державної адміністрації від 02.05.2018 № 162 «Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку області на 2017 рік».
11.Управлінню агропромислового розвитку райдержадміністрації (Ткачук В.О.) вжити організаційних заходів щодо:
1) Забезпечення постійного контролю за цільовим та раціональним використанням усіх земель сільськогосподарського призначення, дотриманням структури сівозмін, укладанням та реєстрацією договорів оренди землі.
2) Забезпечення виконання заходів, визначених Програмою розвитку
агропромислового комплексу Новоград-Волинського району на 2016-2020 роки;
- залучення інвестиційних коштів в агропромисловий комплекс району.
3) Сприяти у подальшому нарощуванні обсягів виробництва валової
продукції сільського господарства.
4) Поінформувати департамент агропромислового розвитку та економічної політики облдержадміністрації про виконання пункту 8 розпорядження голови обласної державної адміністрації від 02.05.2018 № 162 «Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку області на 2017 рік».
12. Відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації (Каленський В.П.):
1) З метою збільшення обсягів виробництва промислової продукції та упередження їх скорочення сприяти у вирішенні проблемних питань промислових підприємств.
2) Поінформувати департамент агропромислового розвитку та економічної політики облдержадміністрації про виконання підпункту 1 пункту 7 розпорядження голови обласної державної адміністрації від 02.05.2018 № 162 «Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку області на 2017 рік».
Узагальнену інформацію про виконання даного розпорядження надати райдержадміністрації до 6 червня 2018 року.
13. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти заступника голови райдержадміністрації Подіка А.В.

Перший заступник голови
адміністрації Н.В. Даниленко