Друк

Проєкт PROSTO запрошує громади Житомирщини до партнерства по напрямку покращення якості надання послуг у старостинських округах

.

Одним з пріоритетних завдань шведсько-українського Проєкту PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» є підтримка покращення якості надання адміністративних (публічних) послуг у старостинських округах.

 Протягом фази пілотування та 1 раунду підтримки 17 громад стали партнерками Проєкту. До кінця 2023 року Проєкт забезпечить підтримку ще 12 громад.

2 раунд підтримки триватиме з червня по листопад (включно) 2023 року.

В рамках підтримки Проєкт пропонує громадам:

проведення експертного аналізу документів, що регламентують роботу старост та надання адміністративних (публічних) послуг у старостинських округах;

підготовку рекомендацій щодо покращення функціонування старостинських округів;

розробку релевантних моделей надання адміністративних (публічних) послуг у старостинських округах; 

інституційну підтримку для організації надання адміністративних (публічних) послуг у старостинських округах;

навчальні заходи для працівників старостинських округів.

Громади, які бажають стати партнерками Проєкту, мають відповідати таким вимогам:

населення територіальної громади до 100 000 жителів;

готовність підписати меморандум про співпрацю та надати необхідні документи, що регламентують роботу старост, для аналізу;

визначити контактну особу для координації співпраці від територіальної громади.

Анкета для подачі заявок: https://prosto.in.ua/ua/starosty. Прийом заявок триває до 20 травня 2023 року. Заявку можуть подати посадові особи з керівного складу ОМС (голова, заступник, керуючий справами) чи відповідальна особа за створення/функціонування ЦНАП.

Результати відбору будуть опубліковані на сайті Проєкту до 1 червня 2023 року (включно).

Відбір громад буде відбуватися у два етапи:

на основі заповнених анкет,

онлайн співбесіди з представниками попередньо відібраних громад.

Критерії відбору громад-партнерок:

кількість населення в межах старостинських округів;

кількість старостинських округів;

негативний вплив від наслідків війни (деокуповані громади);

статус гірської території;

наявність ЦНАП у територіальній громаді;

мотивація до впровадження змін щодо покращення якості та доступності до адміністративних послуг у старостинських округах.